REFILL

Refill är för dig som är 12-19 år. För dig som är nyfiken på Gud och vad det innebär att leva ett liv med Honom. För dig som vill hänga med andra ungdomar och ha kul tillsammans i ett sammanhang där alla är välkomna. På Refill händer det alltid något kul. Vi umgås och hittar på roliga saker tillsammans. På andakten lär vi oss om Jesus och får tillfälle att lära känna och umgås med Honom. Vårt mål är att vara en trygg mötesplats för dig och dina vänner under din tonårstid. En plats där du får vara dig själv, och där du kan lära känna dig själv och Gud. Varje termin bjuder Refill in till olika event, såsom ungdomsmöten, läger och övernattningar. Mer information och anmälan kommer löpande under terminen. För att inte missa något som händer, följ oss på Instagram: @refillarboga.

Varmt välkommen! / RefillTeamet

DSC_0342.png

TID

Elias Wäfors, 076 092 30 24

Fredagar jämna veckor kl 19-22

Refill logga beskuren.png

Besök till Lindesberg
Vi besöker ungdomsgruppen i Kristinakyrkan i Lindesberg, och är med på en av deras fredagkvällar.

v.14

Missionsresa till Albanien
Du som deltar i Refill inbjuds att följa med och besöka vår vänförsamling ILllyricum Church i Shkoder. För mer information och anmälan, kontakta Emanuel Gustafsson.
Sista anmälningsdatum: 18 februari.

Besök från Lindesberg
Ungdomsgruppen i Kristinakyrkan i Lindesberg besöker oss för en grillkväll.